Yrris

Resultaten idag blev ganska exakt lika som igår.. lilla bäbis yrroll, det är inte lätt när piloten är sämst! det blev ett riv på tvåan där han kom lite nära och sen på näst sista hindret med, annars hoppade han toppen. Från 3an till 7an var det perfekt, gillade tempot, men han har ju som bekant lite svårt att gå jämt i det. Men den här hästen är så fantastik och snäll och försöker alltid göra rätt så han ska rädda mig. :) Min älskade yrroll. Men det är bara kämpa på. tänka på hur fin jag fått han sedan han kom. :)


sdB Jag hoppas det här ska få bli min nya stjärna lite senare! En riktig pärla. bara 8 år och går 145.


Föreste uttalade speakern yrroll lite coolt. Alltså lite engelskt typ,. ska nog börja kalla han så :) Andreas mobbar ju jämt Yrren för hans fjantiga namn, sedan även att pappan heter Troll. hahah, Pärlan Yrroll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kostar en hel del :P

2009-05-17 @ 00:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0