Världens bästa Andreaaaaaas

Jag kommer precis hem från en härlig rid tur med mig häääärliga pojkvän :) Vi var på silverhillstable och red en tur med en sån där guide eller vad de heter :) Andreas var så himla duktig och vi travade och de blev nästan ett litet galoppsprång eller vad den gjorde ;) Haha min jäkla nordsvensk gjorde en brallning med mig. hahah Så himla söt var den :) Är så stolt över Andreas alltså!

Nu ska jag ut och rida mina egna hästar sedan ska jag smörja alla Yrris saker och ge honom ett bad. Jag ska ju som sagt åka till skästa gård imorgon! Är lite nervös alltså! eller skit nervös. Det här är värre än att tävla. Sedan ska jag sova borta för första gången utan någon jag känner sedan ja var 10 år ;) hahah Ska förmodligen sova helt ensam i en stuga inatt. Utan internet och utan pengar på mobilen! Pooor little meee! :(

Nej nu ska jag och mamma mocka hästbajs ;Dwggkyewyj1mjj

Kommentarer
Postat av: ulrika

har också bott där utan att jag kände någon. inte så kul:(

men lycka till på träningen:)kommer att gå jättebra

2009-05-21 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0