Strömsholmstävlingarna

as

Bläää Starlistorna har inte kommit ut än! jag är sååå nervös! Men ska bli fruktansvärt kul att få rida där! Är gråtfärdig!
För er "nya" är jag och Pi en av de c-ponnyer som ska rida grand prixen på Fredag och förhoppningsvis Lördag :) Är en uppvärmningsklass på torsdagen med. vi ska bo hemma hos världens bästa Louise Haaga.

hade hemskt gärna velat ta med Yrroll som sällskap till Pi. Men det går åt så mycket bensin sedan så blir det så mycket om han ska följa med. Hade vart skönt om jag kunde ridit honom lite hemma hos henne och kanske ridit någon hoppträning. Men nä, så blir de inte. fidelie kan vi inte heller ta med, eftersom vi inte har någon egen hage och vill inte att hon bara ska stå. Mycket mysigare för henne att vara hemma då. Sedan kan vi ju även ta det som en träning, för Pi har aldrig vart iväg utan någon kompis med sig. Det var första gången hon inte bodde hemma när vi var och red ridsport ponny cup. Då hade hon dessutom med sig Fidelie som sällskap. Men stog ju hemma hos världens bästa familen Svensson som passade henne om dagarna ( hon är en liten rymmar ponny) ;) Fiddie alltså. Pi gör knappast hyss, hon vet inte ens vad att bocka är. Därimot blir hon väldigt stark och kan stegra vid ärvvarven. :P

hihi skickade nyss iväg ett sms till mamma " Kan inte jag få köpa det där swarowski kristall pannbandet, hitta ett för bara 895" Tror ni jag fick något svar? hahaha NEJ. vi har inte riktigt dom resurserna att lägga ut en 1000-ing på ett pannband. Min älskade mamma gör redan allt för att jag ska kunna träna och tävla och framförallt ha mina hästar! Älskar dig, vet att hon kommer läsa de här ;) haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! :-)

2009-05-29 @ 10:38:51
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0