Snart dags för tävling igen :d

nervositeten kommer smygande kraftigare och kraftigare för varje dag! Om TVå.. 2.. two.. dos dagar så åker vi! :D då bär det av till Nyköping där Pi och fiddie ska stå uppstallade. Fidelie följer bara med som sällskap till Pi :) Dagen efter så ska vi tävla på skogslotten i norrköping. Sista dagen avslutas med ridsport ponny cup kval 1.

Dock har jag inte bestämt vad jag ska rida på för bett än. funderar nästan på att ta pessoat, men ska fixa ett delta först, då jag på något konstigt vis tappat mina.  Men men, det återstår att se, tar med några träns och bett så jag har att välja på :) Det är ju strax dags att börja packa :D Ska bli sååå kul!

Ikväll ska jag hoppträna Yrroll för Uffe och Pi ska få ut och gallopera :D

Kommentarer
Postat av: ulrika

lycka till! kommer att gå jättebra:D

men jag har hört att pessoa bett är typ "hemska" i hästens mun. jag köpte ett till nella och har använt det ute i skogen men sen sökte jag på pessoa bett på internet och då var det många som hade skrivit att det inte var bra. men jag vet inte men jag använder iaf aldrig mitt igen:)

2009-05-06 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0