Snart dags för tävling igen :D

Ska ju åka till Aubiose imorgon :) Hade tänkt att köpa en ny kavaj eller ett par till stövlar, eller bådeoch. Funderat på att köpa Pioneerna, för dom är ju så jävla billiga och skit fina!! Och sedan animo kavajen, men vet inte om jag vill köpa en så dyr kavaj? Men den går ju att tvätta ;) Och de tyckte Bosse var skiiit bra, kan detta argument överväga? ;D.. Har funderat på kingsland med röd eller blå på kragen med, men som sagt den är ju också ganska dyyr.. Någon som har tips på en fin kavaj, som är figursydd, gärna kort, men har inte bestämt mig om jag vill ha en kort eller inte än.. Sicka problem jag har, men fan jag fyllar ju 18 år! Sedan fick jag ju sämsta startnummret till strömsholm :P ska ja stryka mig? haha närå de ska ja nog inte, struntar i hur de går, ska bara bli så fruktansvärt kul!!

På söndag är de tävling igen föresten, om jag glömt säga de? Ska hoppa msvb i Ludvika Startar väl laget med, vi måste komma sämst tvåa och de som vann förra gången måste komma sämst 3a. Vi har ju vunnit och kommit 2a de andra omgångarna. hahah:P
bors här har ni laget som ska rida elit nästa år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0