Sjukhus

Har nu vart på vårdcentralen och hos tandläkaren. Med hostan kunde dom inte hitta något. Går de inte över om en vecka måste dom undersöka ytterligare och skulle jag få feber ska jag komma in omgående. Gällande revbenet så är det förmodligen en spricka i de pga av allt hostande. Eftersom man inte kan göra något åt de så får man vila ut läkningen. Det kommer dock förmodligen göra lite ondare snart innan de har läkt.
Hos tandläkaren blev det inte ett allt för posetivt svar, eller vad man ska säga. Ett gammalt hål som behöver lagas. FYYFAN, varför kunde dom inte gjort de på en gång för två år sen så jag sluppit lida nu! haha. ska be om sövning ;)

Och sedan vad gällande hästarna har dom vart lite lugnare idag iaf. Men känner fortfarande av gårdagens tribbutt runt området. Pi ser lite ut som en slaktkämpe;) haha söthästen!!

hmm, måste börja ta en funderare på vad jag ska rida för för klubb nästa år. Kommer inte vara kvar i insjön iaf. Men Borlänge vet jag inte än :) Kanske går till Skästa eller så stannar jag kvar i borlänge.

Så sorgligt att gå överoch bara rida häst! :( känns så jobbigt att inte veta vad jag ska rida för polle/pollar  nästa år. Men det värsta är ju helt klart att min älskade Pi inte kommer vara min:(
fgsFebu0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0