Ridsport ponny cup

Jag har aldrig vart en ryttare som vart placerad högst upp i de högsta klasserna, utan varit bäst ca upp till La. Att rida på msv nivå för mig har liksom vart en dröm. För exakt ett år sedan så startade jag en Lc, nu ett år senare rider vi msva. Känns förjävla bra att "synas" på tidningenridsportshemsida nu. Jag ligger rankad 6:a i ridsport ponny cup, dock tillsammans med typ 15 st till. Hehe.
sdgd
Hahah tyvärr så rids andra omgången nu i helgen, som jag itne ska rida, så lär nog inte ligga där så länge till ;)

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

Vad kul, grattis! :D

2009-05-27 @ 20:38:59
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Gud va roligt :D Hur har du gjort för att lyckas så himla fort ?? :D

2009-05-27 @ 20:59:52
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju ridit högre förut ju. Hon gick LA som d-ponny länge?

2009-05-28 @ 00:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0