Pether Markne!

Wiihoooo. Mamma har överraskat mig lite merden träningshelg för markne i helgen! Hon har snackat lite om de, men vi har ju typ levt på nudlar hemma så en träning för 2600 trodde inte jag var aktuell. Men när min mamma är i farten med något hon tycker jag är värd så finns de både omöjliga och möjliga medel som hon tar till.

Egentligen får jag inte rida den här kursen eftersom man ska ha tävlat lägst msv. Och det har jag ju inte gjort på Yrren. Men Louise Haaga ringde hem till oss igår och sa att hon tyckte jag kunde vara med. Jag tävlar ju endå högre på ponny sedan så tyckte hon jag hade "rutinen" inne. Så Pappa ska åka upp från stockholm och hämta mig och sedan köra ner mig till Louise gård, så bor ja hos henne. På lördag och Söndag så är träningslägret :) Är jäääätte nervös eftersom jag vet att dom jag ska träna med är betydligt bättre än mig. Sedan är ju Yrroll eller litet freak just för tillfället, eller jag är freaket som vill få han göra saker han inte riktigt orkar.;) Men men ska bli fruktansvärt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0