Ny kavaj :D

Det är ju som sagt min 18 årsdag idag! :) Började dagen med en hel del fina presenter från min älskade pojke Andreas! Sedan hämta mamma upp oss med lite presenter bland annat ett presentkort på Aubiose. Väl där så skulle jag ju kolla på pioneer och en kavaj men dom hade inga pioneer där:( Men men.. I vilketfall som helst så kollade ja på kavajer och hittade till en början ingen, men sedan bara tog jag en som var i min storlek och fan vad bra den satt! En pikeur Epson! Blev helt överväldigad för den kostade ju baraca 1800 någonting. Så skitglad! vi ska dock lägga ner den lite i armarna :) Men det är en jätte bra kavaj, så ett bra tips från mig och med tanke på priset! Så är skit nöjd. Provade ett par stövlar som mamma är helt kär i, men 38 var alldeles för stort och de fanns inte 37, så de sket sig. Köpte lite fårskinnnsludd till Pis grimma och svarta knoppar med, ska ju knoppa till nästa helg :) Sen fick jag ju de där två glengordon setten till hästarnea som jag hämtade ut i veckan:) Fast jag betalade ju typ hälften själv ;) Hehe just det fick en mixer av mamma med, har tjatat om en sån i åååååratal! Så rolig hon är ;)

Nej nu ska jag ut och rida yrroll en snabbis sedan ska jag tvätta Pi och packa in allting. För ikväll så ska jag på middag hos Andreas kompis där även Sarah och hennes man(andreas bästa kompis) ska käka. Efter det åker jag hem och de andra fortsätter på lucky. Jag ska ju tävla imorgon så åker hem och gosar med min brors son och min brorsa sen :)

Här får ni en bild på kavajen. Om någon vill köpa min gamla kan ni få den för typ 200 kr. Eller kanske ska ha den när de är dåligt väder?:P
sd

Den är så himla bra figur sydd. Kingsland satt jätte dåligt, provade i Xs och den var skit pösig då. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0