Nu åker jag

Nu kommer pappa med tåget vilket minut som helst! Min älskade pappa har åkt upp från stockholm för att köra ner mig till Louise gård i västerås:) Sedan kör Bosse upp mig på Söndag! allt är nästan klart nu. ska bara packa täckena och maten, sedan hästen förståss. Men han behöver ju baaaaaaaadas! :O Så har verkligen inte tid. Men måste ju äta frukost med. Eftersom jag är av det kvinnliga könet kan ja ju göra två saker samtidigt! ;)
tar med mig kameran ner :)

Puss på er och framförallt andreas, mamma, min brosa, pappa, mormor och alla andra i släkten som alltid ställer upp :) för vet att ni läser min blogg ;) thah. Älskar er! :)

79dsv


Kommer sakna min Pi med :'((((( Ullis du får nog komma hit och hålla henne i trimm medan ja är borta ;D

Kommentarer
Postat av: ulrika:)

haha gärna det kan jag göra:)

2009-05-22 @ 18:58:10
Postat av: Hästpassion

Riktigt fina hästar!

2009-05-27 @ 21:47:59
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0