Mina älsklingar

Imorgon fyller min älskling Andreas 20 år!!!! Grattis mitt allt!!! :)

Dessutom ska jag tävla Yrroll i 120. Faluns tävlingar på lugnet gör premiär för helgen, så är ledig från skolan ;) men hoppar bara en 1.20 på honom, får se hur de går:P han har ju vart lika crazy de senaste dagarna.

Idag red föresten vincent 3 år på honom, bäääbis yrren:)

Här kommer lite mer bilder på Pi :)

adsv
Världens finaste ponny

wsEG
Bäbis Pi

d<f
Skrittar fram :)

fg
Snygg Pi

d<fb
Framhoppning

sF
framhoppning

Kommentarer
Postat av: ulrika:)

2009-05-13 @ 21:23:13
Postat av: ulrika

ni är så fina! :D

lycka till i falun:)



ska du till timrå i midsommar? det har kommit proppar och det är jättebra klasser:)

2009-05-13 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0