From Leksand to Nyköping

Vi håller på att packa för fulla muggar här hemma. eller okej, jag sitter och äter frukost just nu ;) Klockan är bara halv 9 på morgonen och jag har hunnit pussa min älskling, tagit ut hästarna, städat bilen, packat en del och ätit frukost, rätt bra endå!

Jag ska smörja alla saker, kanske tvätta hästarna(har inte bestämt än) Packa Pis utrustning, fixa iordning hästarna, dubbelkolla min packning och packa bilen, göra iordning allt hö och mat som ska med. Sen bär det av! :D Vi har tänkt att åka runt lunch, vid 11-12.

Önska mig lycka till under helgen! Får se om jag får tag i en dator så jag kan skriva. Annars är vi hemma på Söndag kväll igen :)kbkbfin
wgg

Kommentarer
Postat av: Carro:)

Lycka till!:)

2009-05-08 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0