bakslag på mig

Som de flesta som känner mig vet så har jag haft en förfälisk hosta i sisådär tre veckor på Måndag. Både jag och mamma har trott att det ska gå över utav sig själv. Men icke sa nicke, det har de inte gjort än! Nu verkar resultatet utav de blivit en spricka i revbenet.
Jag har ont när jag tar djupa andetag och ja, när ja hostar är de inte skönare direkt. Har hela tiden trott att jag haft "sendrag i andningen" Ja jag vet, ett uttryck jag hittat på själv! Men ni kan ju tänka er tanken.

Men men, får väl en tid på VC på Måndag så får dom kolla upp det här. Vad gör man med revbenet? Det är väl ingen fara att rida som vanligt? Inte nog med de här så ska jag till tandläkaren på Måndag. Förmodligen har jag runt 5-6 hål. Så mycket godis som jag äter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0