babyhästar

Idag är min Andreas hela 20 år! Och han var bara 17 år när han fick sin första lilla puss av mig :D Min lilla pärla, när blev du så stor?

Idag är det tävling på Yrren, hoppar som sagt bara 1.20 får se hur det går då, inga förväntningar men men.

Nästa tävling blir Ludvika där Pi ska hoppa msvb och finalen i div1 där ja är utlånad till borlänge. Sen helgen efter de, eller rättaresagt Torsdag till Lördag håller vi till på strömsholm där vi hoppar msvb och msvb + 5. Kanske msvsa om vi går till final :) Sen far vi hem och på söndagen tänkte vi att Yrren skulle hoppa typ 1.20/1.30 i Falun ;)

Hoppas jag tar nollan i msva på strömsholm, om inte så åker vi till timrå på meeting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0