Yrroll

Prov i arbetsmiljö och säkerthet, tror det gick helt okej, Sedan fick jag även veta att jag fick MVG på senaste projekt och företagtande provet med :) Rätt okej dag endå, fikade även med favorit tjejjerna på siljan, göööööttt!

Eftersom att jag inte kom hem fören halv 5 idag så har jag bara hunnit rida Yrrisn, pi måste endå ta de lungt inför tävlingen, så gjorde inte sådär fruktansvärt mycket. Yroll var verkligen så himla rolig att rida idag. haha. Eller i galoppen iaf. Vi tränade lite galoppombyten och ja, min lilla älskling är sååå rolig att rida. Det är så synd bara att ja inte kan ta mig till ett ridhus varje dag så ja kan trima lite bättre i dressyren, för det behövs! Men men, vill man komma någonstans måste man kämpa! vilka chanser man än har. Har ju faktiskt lyckas ta mina älgar en bit på väg till J eliten :)
  För er som inte vet så såg pi ut som en avdankag älg/galopp/bambi/travhäst förut, aha. Nu är hon grymt fin alltså! och finare ska hon bli!  Gud vad jag Tjabblar, har verkligen inget viktigt att komma med!:P

just det, friserade min lilla pelle med idag, och ryktade på han ett bra tag. Dammiga vinterpälsen måste bort nu!

Så fort vi åker till ett ridhus och tränar lite ska ja göra en dressyr film, så ska ni som inte sett pyrromannen sedan jag fick honom få se hur mycket han utvecklats! :) ♥♥
sdgbg Älsklingen, en bild från hans gamla skötare:)


span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer
Postat av: Linda

ser rätt skönt ut! :-)

hoppas ni har de bra!

kram

2009-03-11 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0