Wiiiho!

Slutade skolan kl10 idag! Hur skön är inte den då? typ hur skön som helst!! har skrivit två prov, på de enda två lektionerna ja har på Tisdagar. Det första var ett svenska-prov. Där man skulle rätta en text, skriva in talstreck sätta in kommatecken m.m Ja som är riktigt värdelös på svenska! Ja det gick ju som det gick. Har säkert en himlans massa fel. Ja ni som läser bloggen märker väl att det är lite fel här och där, fast sen anstränger jag mig ju inte direkt här heller att få det riktigt rätt. Det andra provet var information och layout A. Jag tror det gick rätt bra. Är ganska duktig på datakunskap och så, hade mvg i det förra året, så hoppas på det i information och layout med, som typ är samma sak.

Ja ju är jag ju hemma, slutade klockan 10! Jag ska ta mig en powernap snart. Sedan blir det lite mjölksyraträning på Pi, sköta stallet och äta sedan bär det av till Terese Joons. Ska träna på Yrris hemma hos henne. :) Såååå himla kul att hoppträna! Inte nog med det ska ja hoppa i Injön imorgon med pi. Sedan som grädde på moset så är det tävling heeela helgen. Häst på Lördag och Ponny på Söndag. Och Carro Vi kommer starta runt halv 11 på Lördag tror jag :) Det kommer bli en rejäl dag! väldigt mycket starter!
    Pi ska hoppa Lb/Lb ;) Ska bli jätte kul att åka dit och bara ha kul :)
         Kanske kan jag lova bilder på Yrroll ikväll? :) Brukar bli rätt dåligt i ridhus, men kan göra ett försök!

 dh
span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok tack så mkt:)

Ser verkligen fram emot att få träffa honom igen:')

2009-03-17 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0