Händelsefull dag

Idag har det vart en rätt händelserik dag. eller okej, eftersom mina dagar brukar bestå av skola, träna, plugga, sova osv, så ja ;) Dagen började med en behövlig och härlig sovmorgon!  Dock var det inte lika härlig skoldag, då jag mest möttes av motgång och vrickade datorer! hehe. Men jag skippade sista lektionen eftersom jag var så himla less. Så åkte hem med min älskling och tog en power nap. Var då på rätt bra humör. Åkte till mammas jobb och vi åkte direkt hem där vi hämtade mina ridstövlar. Vi for direkt till Rättvik där vi betalade en fakutara på bilen, efter en repetion samt fick mina grand prix elit ridstövlar fixade av skomakaren. Efter det fikade mamma och jag på ett cafe. Klockan 5 var det dags för synkoll hos optikern. Man måste göra det för att få ta körkort. Eftersom jag ofta har ont i huvudet och migrän gjorde vi även en riktig synkoll. Vilket visade sig att jag faktiskt behövde glasögon, eller det skulle rättare sagt underlätta för mig. Så jag slipper anstränga mina ögon så mycket, då jag har svårt att se lodrätta tecken. Jag hittade en par burberry glasögonen jag tyckte om. Så de är klara nästa vecka! :)
Efter en timme hos optikern åkte vi hem där ja kände igenom pi lite i skritt, trav och galopp. Sedan fick hon lite tvätt på de ställen där hon var lite gul. Höhö bara gud vet vad hon sovit i ;). Smörjde allt läder och packade. Nu är jag äntligen klar i stallet! för er "nya" så är det ju tävling imorogon.

Min strategi är att få en så jämn runda som möjligt. Kommer jag till omhoppning kommer jag satsa lite. Inte några omhoppningssvängar, men lite högre tempo ;) Föresten åker jag själv med lillan och ullis imorgon, utan mamma.  Så är lite orolig för det

re
span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0