Hamre imorgon

Det är så kul att logga in här på bloggen och se att man fått flera kommentare, possitiva såklart! Man blir så varm i hela kroppen! Komplimanger kan verkligen göra ens dag. Och kom ihåg att säga något elakt till någon kan verkligen förstöra personens dag. Vissa verkar ju inte förstå sånt! Därför jag var tvungen att tillägga det! ;)

Jaja nu ska jag återgå till hästarna och ridsporten, eftersom det är ju faktiskt det jag bloggar om. Hur jag tränar mina hästar, tips, både som jag kan få och ge andra, hur det går på tävlingar och massa mer. Nej nu svamlar jag igen ;)

Jag var idag iväg och träna dressyr för min dressyr tränare Nan. Hon äger Vansbro ridskola och har bland annat ridit grand prix. Jag red Pi eftersom jag verkligen ville ha henne igenom inför tävlingen imorgon. Höhö har jag berättat att jag ska tävla imorgon?:P i sånt fall så kan jag berätta att vi ska tävla i Hamre, jag och ullis. Ska hoppa La/msv b :) Så hoppas jag rider bra imorgon. Är ute efter en perfekt runda i msvb. Nu snackar jag inte att rida skitfort och vinna en A:0a utan att hela rundan ha ett bra tempo, fåbra språng ja ni vet, när allt känns perfa! =)

Nej nu svamlar jag, dags att sova! Åker hemifrån kl kvart i 8 imorgon, sovmorgon ju! ;)

h

Pideli-Pi och jag

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0