Tror jag börjar bli sjuk

Vi kom hem halv elva från träningen igår, så hann aldrig skriva. Dock finns det ju inte mycket att säga. Hästen min är tokig och det kändes inte helt rätt. Menar han är liksom inte frammåt, han är mer uppåt. Det är omöjligt att få en bra galopp och dessutom så byter han galopp i bakbenen:P hahaha

Ja ni kan ju bara tänka er hur det kommer gå i helgen va?;) Jaja, jag har inga förväntningar. Vill bara känna på honom lite inför säsongen. Han går ju bäst ute så :)

Idag ska vi iväg med pi. Ska Hoppa lite bana, lite höjder :) Så hoppas det går bra! :) Just det, har beställt min nya ridhjälm nu!! :D äääntligen så fick ja tummen ur arslet. Fast sen har jag ju 900 + på kontot, som ja inte har en aning vart de kommer ifrån? hahah, siiitsamma på den va :D

Sedan är jag sjuk med. eller ja känner mig dålig. Men det får inte stoppa Tigern sarah! Två tävlingar i helgen samt prov imorgon.Har inte tid att vara sjuk helt enkelt!!
span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0