Tråk dag

Idag har det vart en helt värdelös dag! jag hade sovmorgon till 20 i 11, men hade ingen skjuts då, så fick lov att åka in kl halv 8. När jag sedan suttit i skolan i 2½ timme så tänkte ja gå till lektionen där ja märkte att det var visst  20 i 12 vi började! och jag som trodde vi skulle sluta 12 blev helt plötsligt 1, så då hade ja ingen skjuts hem fören kl 4. Så då valde ja, ja jag vet, till er stora förskräckelse att strunta i lektionen när ja suttit i skolan i över 3 timmar, för ville ju inte sitta och vänta från ett till 4 direkt. Så nu sitter jag hemma och har gjort klart tävlingsterminen. Men de ändrar ju jämt endå.
Här är de närmaste tävlingarna:
datum-plats-klass-häst
Mars
7 Heby rf Msv b pi
15 Heby rf msv b/msv a pi
21 Åsebo 110/120 Yroll

April
11-12 Träning för Louise Haaga på båda
19 Älvdalen 115/120 Yroll
19 Älvdalen??? lb/la pi Kanske tävling på pi här, ej bestämt

Maj
1/3 Mora msvb Fredag/msvb+msva Söndag (tror vi) Pi
8-10 Skogslotten Ridsport ponny cup Pi
14-17 Falun 120/130 Yroll
21-24 Åby Norrköping horse show??? Båda??
30 Ludvika??? någon låg klass

Juni
4-7 Strömsholm??? Pi Eller
4-7 Falun 120/130 Yrroll
12-14 Kungälv Ridsport ponny cup
19-21 Borlänge Yrroll 130+ ?

Sedan är det inte så mycket mer bestämt. Man vet ju inte vad som händer under året

Nej nu ska jag ut och träna, Yrris bäbis ska sättas igång ordentligt nu och pi ska jobba ännu mer dressyr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0