Tävlingsdag i Heby

Nu sitter säkert en hel del här i förhoppningar om hur det gick idag! Vissa har säkert  possitiva och andra negativa. Men det gick rent ut förjävligt idag. Inte nog med att pi stått i transporten i säkert 6 timmar samt lastats ut och in typ 5 gånger så var det något mystiskt dilemma på Hebys tävlingar.  I princip alla hästar var lite loj, vägra ut sig, rev en massa m.m. Ullrika kom 3a i La med 12 fel i omhoppningen(?) ja ni förstår kanske hur resultaten var. Och inte bättre var det för mig.Pi bjöd inte det minsta, hon gick och kollade på ALLT! Något hon verkligen inte brukar. Det blev ett stopp på ettan, sedan hoppa hon en massa men det räckte liksom inte riktigt över, inget kändes riktigt bra! sedan kom vi på en oxer som var brevid ettan och då blev det ett stopp igen. Vet inte riktigt var det var.Men lika bra att ladda om! Nya tag nästa helg! sådant här måste man glöma snabbt för att inte bryta självförtroendet.

På Onsdag åker vi och hoppar lite höjder.

Föresten så var jag klar halv 8 med allt imorse, och vi skulle inte åka fören kvart över åtta. så jag och yrrisen tog en jogging tur. Faaan vad söt min lilla pyrris är! måste filma någongång, han bara busar och busar :D

Jag ♥ Pideli-pi och Yrroll

Kommentarer
Postat av: ulrika

haha mitt namn stavas med ett L !

2009-03-07 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0