Tävlingar :D

Har tävlat hela helgen! Idag vann jag Mountain horse cup, så har antagligen inte så ful stil som någon här nere tyckte ;) Höde högst poäng av alla kategorier, kunde jag ju inte tro direkt. Förutom det kom jag trea :) Hahah sen ska vi inte tala om vad jag gjorde i lagklassen. Istället för att hoppa ettan i min klass, hoppade jag ettan som stog brevid som var i förra klassen ;) Japp så kan man med göra!

Igår tävlade jag Yrris,han var lite rädd för läktaren ;) Så i 1.10 så rev vi första hindret eftersom vi inte fick något bra avstånd eftersom hindret var vänt från läktren. I 1.20 så blev det lite plockepinn. Det var en accumulator, så jag gick in för att ha kul och satsade lite, för mycket ;). Men men, han hade stått i transporten flera timmar och väntat medan klassen som var imellan 1.10 och 1.20 med typ över 100 starter. Så kan ju skylla på det, även om alla fel var mina fel ;)

Föresten vann borlänge första omgången i div 1!!:D:D:D (jag är utlånad till borlänge på pi) Alltså rider pi för Insjön och yrroll för borlänge :)


Bilder kommer förmodligen senare, på yrris :)


Kommentarer
Postat av: Kungen!

Haha den där Anna som hade skrivit förut kan nog inte så mycket om hästhoppning! Om man vinner en stilhoppning med full pott så har man nog inte så mkt kunskap och då ska man absolut inte utala sig på det sätt som hon gjorde! Hejjar på dig fia!=)

2009-03-22 @ 17:24:13
Postat av: ulrika

grattis!!:D

fattar inte hur man kan skriva att du inte rider bra och att du ser för stor ut på pi för det gör du inte!!!

2009-03-22 @ 19:47:19
Postat av: Madde

Svar: Ja visst e stövlarna lite balla. Fina bilder du har =)

2009-03-22 @ 21:33:23
URL: http://sjobergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0