Sådär

Sådär, nu är jag inne från stallet igen, halv åtta!Har mockat, ridit, pysslat och fixat i stallet sen runt 3. Hästarna var så himla fina idag! längtar verkligen till jag får komma ut och tävla med min prins med! Han ska tävla den 22 Mars i Åsebo, första tävlingen för året, så har inga höga förväntningar precis. Därimot ska pi hoppa på Lördag, Msvb i Heby som jag sagt tidigare, där vågar jag hoppas på en placering, vi är ju lite mer etablerade i msvb nu, och Lotta schultz tycker att det är dags att slopa mesigheten och satsa lite. Men jag är ju som ja är, en mes med min lilla ponny, ja vill ta de säkra före de osäkra!

Föresten pratade mamma med Lillan idag, och Louise haaga säger att vi kan komma över och bo hos henne någon dag, ja och Ullis. Louise Haaga är verkligen min favorit tränare för tillfället. Och jag börjat mer och mer lite på hennes ord att ja och yrris kan hoppa svår klass. och hon är villig att hjälpa mig. Nej nu är det dags för middag, sedan pluuuuuuuuuuuugggg! har ett skit prov imorgon, hatar ämnet, boken, och lite halvt läraren!


span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0