Min älskade Pi

Nu är jag äntligen hemma! Vi kom hem rätt sent efter träningen igår med, så han inte skriva. Nu har jag precis kommit hem från skolan! Är heeeelt död, så måste nog vila lite snart! Hoppningen med pi gick så himla bra igår! är verkligen laddad för msva nu! Hoppade en bana som bestod av fyra hinder. en oxer, ett räcke, en trippel och ett räcke med vattenmatta. Börjademed att värma upp på lite lägre nivå, sedan la vi upp de på runt 1.10 sedan la vi upp det på 1.20, något enstaka hinder låg på 1.30. Så brädda vi oxern och trippeln en hel del. Hon gick så jäkla fint! :) Min lilla pärla alltså!

Jag hatar verkligen oxrar, och eftersom jag har ett litet svart hål i hjärnan när jag rider mot oxrar så rider jag som en skit! Jag hoppar hellre en hel bana med maxade tripplar och räcken än en med oxrar ;)

Jaja, får i vilket fall som helst se när min debut i msva kommer. Antingen åker ja till Sundsvalls nationella istället för Louise Haaga, eller så blir det Moras nationella. Men men, det återstår att se hur det går på de närmaste tävlingarna.  Det är ju trots allt dem som avgör.  



span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0