Bläää

Jag är heeelt ensam hemma! inte får ja sällskap fören ca 1-2 inatt! Hur tusan ska jag våga kvällsfodra?:s ja har heeela huset tänkt, 3 vakthundar, tvn högt och sitter vid datorn för att ha kontakt med folk om någon farlig typ skulle invadera mitt hus. Jag hatar verkligen att vara ensam när det är mörkt ute.

Som ni förstått är tvälingsplaneringen lite rubbad. Ingen tävling på Söndag. Istället kommer jag kanske åka till Åsebo med Pi och bara hoppa Lb/Lb ;) Länge sedan hon hoppade så lågt, men det behövs ibland för självförtroendet! Så var det så att borlänge ville ha mig i deras lag, och eftersom jag endå inte har något annat för mig kan ju ju rida någon omgång:P Så blir att hoppa Mountain hrose cup och div 1, hahaha :D. Sedam blir nästa tävling på pi helgen efter det, då åker vi till Hamre och hoppar La/msv b :)


span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer
Postat av: Ida

jag hade kunnat kommit och hållt dig sällskap, tönt;)

2009-03-14 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0