Sola på båten och rida sent.

Kul med all possitiv feedback man får! :) Jag lovar er att någon snygg design är på väg! Ska bara hitta någon som vill göra den. Har frågat min brorsa men inte fått något svar än! ;)

Hela dagen har jag tillbringat med min älskling ute på sjön! Vi tog båten och la oss i en vik och solade en massa! Fan vad härligt att solen äntligen hittat fram! Dock så är ju inte solen så himla rolig när man ska tävla! Vilket jag ska göra hela helgen på Yrroll. Något som är viktigt att tänka på då är att man har med sig svampar och handdukar för att kunna svalka ner hästarna. vi har alltid med oss lakan och handdukar som man lägger ner i vatten och sedan har hängandes på hästarna.

Igår så red jag igenom hästarna lite, eller rättaresagt skulle rida igenom dem! Pi var fantastisk! la ner allt arbete i trav och skritten, ingen galopp alls. Men Yrroll gick allt riktigt skit! Ni vet väl om de där ordspråket när konsten tar slut tar våldet vid. Just i den där gränsen var vi! Så för förstå gången på år och dagar så gav jag upp. Men idag ska jag börja riktigt noga och lugnt från början och inte stressa upp mig så mycket!

Nu ska jag ut och rida Pi en kort uterunda! Och ni där ute, tänk på att försöka rida så sent som möjligt eller tidigt som möjligt då det är väldigt varmt och påfrestande för våra älskade hästar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0