Regn, Regn regn.

Den här dagen har verkligen rusat förbi!

Vaknade typ vid 12-1 (fast var uppe och fodrade och fixade hästarna först vid 7) Sedan åt jag och Andreas fruksot. Eftersom att mina ridstövlar pajjat för typ 10:e gången för iår så åkte vi till skomakaren när vi var klara och direkt när vi kom hem la vi oss i sängen och somnade IGEN. haha. Klockan 4 gick vi upp igen och då åkte han hem medan jag gick ut och mocka alla boxarna. Igår så mockade min älskling 3½ box! Är han inte GO eller?! :D Världens bästa. han är för söt!
När jag var klar med  mockningen tog jag in hästarna som var genomblöta och ihjälfrusna så dom fick varma goa flistäcken på sig och massa hö :) Är ju världens regnväder här!! hatar de!

Hästarna reds igenom riktigt ordentligt i dressyren igår. Yrrooll var riktigt fin alltså! Medan Pi mest var spänd! men hon var riktigt fin i avsaktningarna sen så då bestämde jag mig att sluta när hon var så fin. :)

I helgen blir det tävling. Ponnyn ska gå msvb/msva och Storis 120/125 :)

Hade tänkt ha frågestund lite senare om det finns några frågor att ställe. Ni är ju en hel del som läser den här bloggen så nu är det fritt fram! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

svar: haha visst va de gulligt? :D hmm fråga.. vad är dina slutliga mål med pi nu innan hon ska säljas och hur ser planerna med yrrol ut? :)

2009-06-18 @ 23:19:23
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Elin

svar: Tack så mycket :-) Vi vet inte riktigt än, tror att hon har stukat sig i hagen :-( men vi får se vad de säger på kliniken på måndag!

2009-06-19 @ 14:29:53
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0