Ni har följt mig i ur och skur..

den 4:e Juli fyller den här bloggen 2 år! Fort tiden går alltså! Läsarantalet har ökat från ca4 till ca 60-100 besökare om dagen. Men nu undrar jag vilka alla dessa är? och vad vill ni att jag ska skriva mer eller mindre om eftersom ni faktiskt är några stycken lär ju någon liten eldsjäl våga yttra sig, eller?;)

Ni har följt mig i ur&skur, vinst&förlust, hat&kärlek, ig till mvg
d<fDet var förbaskat vad lång jag såg ut på den här bilden. haha
wsEG Betydligt mindre på den här :P
jj
fineb
rjouöi

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Roligt med många läsare :) själv tycker jag att du ska ha lite mer bilder från dina vanliga ridpass hemma för det är ju alltid kul :)

2009-06-10 @ 21:03:54
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0