Nästa Y-Tävlingen planerad

Herregud vad värmen håller i sig! Tråkigt bara att jag verkar vara den enda i hela Sverige utan sommarjobb så jag sitter hemma helt ensam och har inte ens en badplats att gå till! :( Dessutom är det för varmt för att kunna rida nu på dagen. Har i oförsig tagit en barbacka tur på Yrroll en stund. Och det slog mig att det var första gången ja red han barbacka. hahah och tror mig, det gör jag inte om fören han lagt på sig 10 gånger mer muskler på ryggen! Pisen ska jag rida ganska sent ikväll för ska jobba henne rätt hårt. Hon är så jäkla fet alltså. Dessutom har hon rätt bra kondis så innan ens hon börjat flåsa så har jag lagt av att fungera, haha.

Har föresten anmält yrroll till Avestas meeting 24/25 Juli. får se om jag hoppar alla klasser och sover över eller om det bara blir en dag. Men isf kommer vi hoppa 1.20/1.30 och 125/1.30 :) Det är ju en lite större tävling än vad det var i helgen så kan tänka mig att banorna blir lite mer kompliserade och större. Men man blir ju en erfarenhet rikare!
Har föresten också planerat att vi kanske ska rida på stockholm horse game. Dom har ju klasser från typ 1.10 till elit :)


hoppas ni har det bra i värmen och glöm inte pussa era fina hästar! Tänk vad dom är underbara!

saf Sätter fart inför omhoppningen! ;) Visst ligger älvdalen fint?:)

dfg Mamma och feta Pi står och sover lite inför starten ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah L

Du jag har inte heller något jobb! ;) skit tråkigt alla andra jobbar ju!

2009-06-30 @ 16:22:43
Postat av: sarah

Men vafan kommer du inte hit och hjälpre mig rida hela dagrna för då?;)

2009-06-30 @ 17:06:07
URL: http://sarahgustafsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

De kan jag väl ;)

2009-06-30 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0