Måndag 8 Juni

Är sjuk och det gör att jag är enormt slut, för ingenting! Jätte jobbigt, inte nog med det så nyser jag ju för jämnan! Imorgon har jag mitt absolut sista prov för årskurs 1. Sätter jag mvg på de här provet har jag säkrat mitt MVG i svenska a :) känns bra! något som är mindre bra är att jag gjorde matte nationella idag och det gick väl inte så värst toppen.. Suger verkligen på matte och att man har en lärare som är helt inkompetent och inte fattar någonting alls gör ju inte saken bättre..

Imorgon har jag bal! eller Andreas har bal och jag ska gå med honom, e ganska nervös faktiskt. Jag kan ju varken föra mig eller har bordskick! men vadå, man är ju häst-bonde! Alla vet ju att hästtjejjer både beter sig och går som karlar. Något jag har fått hört ett par hundratals gånger under min livstid. Eftersom jag ridit ca 67% utav min livstid..

På Söndag har jag tävling på Yrroll, funderar på att även rida Lördagen, men dom har ingen 1.10 och känns lite onödigt att bara åka och hoppa en 1.20.. Men ska nog spara på min lilla häst. även om det är just det han gjort hela sitt liv, sparat sig ;) Men han är väl lika sliten som en 7 årig hopphäst, eftersom han ungefär tävlat sammanlagt 2 år utav sitt liv! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0