Imorgon åker vi!

Nu har jag vart lite frånvarande igen! Men har kommit hem ganska sent flera dagar och varit tvungen att hinna rida båda hästarna, och då finns de ju inte mycket tid över för bloggen! Men det som har hänt är att jag var på hoppträning på Yrroll igår. vilket inte gick 100!  Men blev bättre när vi höjde upp hinderna lite. Har är så jäkla tung riden och gick inte alls lika bra som han gått de senaste dagarna! när jag kom hem från träningen ca halv 8 så skulle jag rida Pi med. Hon ska ju som bekant ner på stömsholmstävlingarna. Frågade Uffe om han skulle dit så han kunde hjälpa mig lite på framhoppningen, men han hade fått förhinder.. :/ Men mamma pratade med Åsa Haaga idag (Louise Haagas mamma) Och Louise ska ju vara någon slags "sportkommentator" där och kanske skulle kunna hjälpa mig. Så illa som jag red i msvbn i söndags så skulle inte ens väldens bästa ryttare kunna hjälpa mig ;) Men imorgon åker vi ner och tar första rundan som "lära-känna-banan-runda" Sedan får vi se vad vi har att jobba med under dagarna. Har packat mina saker nu och ska strax ut i stallet och putsa alla Pi-saker och städa stallet lite. förmodligen kommer johannipanni vangen och rider Yrre på Fredag när vi är borta. :) (www.johannavangen.blogg.se) :)

N nu ska jag forsätta packa! skönt att klockan redan är typ halv 9. noooooooooooooooooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0