Gag

Min kära mamma är ju på kreta eller Grekland eller vart det nu var så min älskade Papps är här :) Ska ju tävla Yrroll imorgon så han fick lov att ta bilen upp hit och chilla lite ;) Och pga av att mamma är borta har ju jag det fulla ansvaret för hela gården, vilket inte är det lättaste:P Inte så lat som jag är iaf. För nu måste man ju pallra sig upp och ta ut och in hästar /fodra, rida och mocka till alla, ta hand om hundar, släppa ut dom, ge dom mat, mata katter och ja gud vet allt. Men har redan gjort klart allting i stallet för idag! Känns så skönt! Har ridit ut på båda hästarna i det här skit regnet också! men blev lite lätt bara :)

Imorgon är det ju som sagt tävling och jag ska prova något nytt med Yrren. Jag brukar ju hoppa och tävla honom på gag, ett sådant där sidostycken löper genom bettet. Han är ju så stark och tung för mig, men efter mitt hårda dressyr arbete tycker jag han går relativt bra på vanligt två-delat. Så ska prova tävla honom på det imorgon :) Har inte ens tränat eller hoppat med ett vanligt bett på ett år med honom. Så får se om det blir ris eller ros utav resultaten, men man har ju något att skylla på annars ;)

sdf Haha kolla på öronen, har sytt in dom nu ;)

rj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0