Borlänge regionala

Underlaget var verkligen hemskt!!! var tävlingar där igår + att det hade regnat hela dagen/natten och sedan vart 2 klasser före mig. Alltså fyfan det gick knappt att trava. Tänkte känna lite på de eftersom man endå var två på banan och Yrris tyckte de var obehagligt bara i traven. När jag hade hoppat 8 hinder valde jag att utgå på egen begäran eftersom vi rivit några hinder. Resultaten på de flesta ekipagen idag var väl efter underlaget.. Jag tyckte inte det var rätt att låta min häst hoppa på det. de räcker med att han ställer upp och ger allt! Så valde att stryka sista klassen så nu ska jag packa klart Pis saker sedan åker vi till timrå. Svaren på frågorna kommer när jag kommit hem. så fråga på medan ni endå har chansen:)

Kommentarer
Postat av: elin berggren

omg ?! jag visste inte att du var där ;o

hoppas att du inte såg mig ;p jag såg ju förjävlig ut! :D

2009-06-22 @ 15:18:59
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0