Vad vill ni läsa mer/mindre om?:)

Inatt sov jag hos min prins och det var typ första gången på vääälldigt länge. Dock var det väldit varmt i stugan så han gick ner och la sig i källaren så ja fick ligga där själv och svettas! ;) Klockan kvart i 6 drog han till jobbet så då bad ja mamma hämta mig, för var för kallt för att cykla! Vaknade igen vid 10 och har vart duktig och städat mitt rum! ;)

Idag ska jag nog vara med Saarah vid 2, sedan kommer våra män hem från jobbet och då hoppas jag innerligt att vi ska ut och åka båt lite! Känner verkligen att jag behöver göra något kul. Har suttit hemma heeela veckan och inte gjort någonting.. :(

Förutom detta ska jag även packa inför tävlingen vi åker på imorgon vid halv 6. :) Sedan  ska ja hinna rida Pi eftersom hon tog ut sin vila igår ;) Ikväll vid 9-10 landar våran hästvakt med. Daniel, min brorsa :) Han som förövrigt ska göra designen hit men är så laaaaaaaaat! Om ni vill kan ni gå in och tjata på honom så har han en blogg. www.kammes.blogg.se.

Har en extrem skriv torka just nu, det kanske ni märker på mitt osammanhängande inlägg här ;) Så ni får gärna skriva om vad ni vill läsa mer eller mindre om. :) Måste även tillägga att jag förmodligen inte kommer ha någon dator i helgen.

Ska försöka knapa ihop ett bra och vettigt inlägg till ikväll. Kanske om bra övningar m.m Vad har ni för önskemål?

fsf

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att bloggen är bra, skulle vilja veta lite mer om HUR du tränar dina hästar osv. Har du några filmer på youtube? :)

2009-07-03 @ 18:33:26
Postat av: Jennifer

Jag skulle vilja se lite mer bilder från när du tränar hemma ;)

2009-07-04 @ 11:51:07
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag undrar varför du inte har bnosgrimma på din ponny:)

2009-07-05 @ 16:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0