Tävlingstermin

Just nu ligger jag i ett sådant mellan läge. Jag har ingen aning om vad jag ska rida för tävlingar i Augusti månad. Det beror helt på hästarnas prestationer. Tex så står det mellan om att få åka på utomhus SM eller att rida Jdm på Yrroll. Om jag ska till Borlänges nationella eller på ridsport ponny cup finalen.. Efter de här två helgerna nu i Juli så kommer jag få svar på det. och har inte planerna gått som det ska tar Pi det lite lungt ett tag och ska få hoppa lite lägre klasser. För nu har hon inte gjort det sedan sista Maj. Är det något som är viktigt med just Pi så är det att hon måste få släppa på trycket lite ibland!

Men såhär ser det ut de närmaste helgerna.

4-5 Juli. Nationellt i edsbro
11-12 Juli Nationellt kumla
18-19 Juli - VILA
24-25 Juli Regionalt i Avesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0