Stockholm horse game 2009

Har precis vart ute och ridit Pi i ca 70 min. Tyckte hon skulle få släppa loss lite samtidigt som vi tränade konditon. vi tränade lite "långdistans" Då vi vill få upp flåset för att klara lite längre banor utan att varken Pi eller jag tar slut.

Vi började med att värma upp lite lugnt Genom att trava och skritta till själva träningsplatsen. När vi väl var där checkade jag henne lite i traven och värmde sedan upp i galopp. När vi avr färdiga så körde vi vår långdistans galopp där vi la in lite tempoväxlinagr och volter för att se så hon kunde komma tillbaka efter att hon längt ut och tyckte hon skötte sig väldit bra. Vi red på en ganska stor äng där jag vet att några som bor där brukar rida, så oppas man inte får en galen bonde efter sig ;) För de har ju sakt att jag kan rida där. haha

Ska försöka få i mig lite lunch innan jag tar en tur på Yrris.

Föresten skulle jag gärna vilja rida Stockholm horse game. Men det är ganska dyra start avgifter så får se vad mamma säger. Vi har väl förmodligen gratis stallplats och boende eftersom det är i Stockholm. Har ju släkten där och så kommer vi ju där ifrån så känner ju en he del hästmänniskor : )

Vet inte om jag ska rida lilla rundan eller speed rundan på Yrroll då. sedan finns det ju uppvärmningsklasser inför ridsport ponny cup om vi inte ska rida finalen. Ska kolla upp om man får rida de klasserna då de är öppna klasser. Så tror det va?

ergt
fhd
Hoppas vi hinner förbi Falun idag med för jag vill prova pioneerna om jag ska köpa dom =)















Kommentarer
Postat av: Angelina

jaa åk och prova pioneerna och kolla vilken strl du ska ha så jag vet om jag kan ha dom ;)

2009-07-07 @ 11:44:45
URL: http://metrobloggen.se/angelinas
Postat av: sally

Hejhej!



Jättebra blogg! :D Menar du Pioneer stövlarna? För i sådana fall kan jag rekommendera dem starkt! De har en grym passform och är väldigt mjuka och smidiga redan från början.

2009-07-07 @ 12:12:12
URL: http://ponnyryttarensally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0