Migrän och meeting i helgen.

Idag har jag sådan fruktansvärd migrän så jag undrar om ja vill leva eller dö! Har inte haft det på ett bra tag nu men idag har det verkligen brakat loss. Hade det redan när jag vaknade och migräntabletterna har inte hjälpt! :( Inte kan jag låta hästarna stå heller eftersom Pi har tävling i helgen och Yrris vill jag behålla i samma form som han är och då måste man ligga i, dessutom ska han stå i helgen då vi är iväg.

Har kanske inte berättat det? Men vi ska iväg på meeting i helgen så ska vi bo på vårt landställe. Pi ska stå i ett stall som ligger precis i närheten och ett extra pluss är att familjen Svensson (som vi köpte Pi av och som har hästen sputnik som blev 3:a i grand prixen på strömsholm) ska stå i vårt stall och bo i lastbilen. Så blir väldigt mycket folk i helgen. Då Mormor, kjelle, min morbror, mina kusiner, jag och mamma + Svensson håller till där på landet. hehe myspys! :)

Ska försöka komma iväg och hoppträna Pi imorgon kväll då vi ska hoppa bana med paralella och höga oxrar. För som ni fått höra ett x-antal gånger har jag ett psykiskt problem med dom. Och det är faktiskt ganska allvarligt eftersom alla fel jag fått under året är på just oxrar (förutom den i helgen då ja ville rida iväg henne på en mur samtidigt som yrroll gnäggar på henne, haha). Därför är det viktigt att jag får ha självförtroende och höjden i mig då vis ka hoppa ganska stora klasser i helgen..

sf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0