Vilken ridhjälm???

Just nu har jag lite beslutångest om vilken hjälm jag ska köpa, och om jag ska köpa den nu. Min harbörjat bli gammal i hjälmålder och dessutom har jag tappat den i marken flera gånger + ramlat av. Och att ha en hel hjälm är en säkerhets sak!

Så nu ska jag visa vilka hjälmar jag är intresserade av, så får ni hjälma mig välja!

Den klassiska john whitaker hjälmen! alla har den, men den är ju även väldigt snygg!
earg priset ligger på runt 2600, lite högre eller mindre beroende på vartifrån du beställer Jag tycker dock inte hjälmen passar så bra tillsammans med tretorn stövlarna. Utan är snyggare om man har en traditionell stil med läderstövlar

EARG Technical hjälm från lamicell. Priset är ca 900 beroende på vart du beställer ifrån. Är lite osäker på den här hjälmen, den är så billig, men snygg, men ser det FÖR BILLIG ut?

srttGPA speed air. Tycker hjämen är skitsnygg. Den passar både om man har tretorn eller läderstövlar. Tycker jag iaf. Priset är runt 4600. Beror på vart du beställer ifrån.





Kommentarer
Postat av: helena

speed air med stjärnor är helt klart den snyggaste! tycker att du ska köra på den ;)

2009-02-11 @ 23:49:26
Postat av: Carolina

Jag har Charles Owen, Welligton Classic ifrån Equalityline. Jag älskar den!

2009-02-17 @ 13:47:21
URL: http://carolinariesbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0