Msv a & träningsvärk

Idag är jag riktigt trött! Var iväg och åkte skidor med min bror och älsklingen Andeas, de hela slutade med 4 vurpor, haha inte min dag helt enkelt, dessutom ramla ja i liften, hahah ;) Dåligt sur ja var så skidorna då!:P

Veterinären var här nyligen föresten, Det var ingen fara med hästarna, Fiddan ska få lite mer medecin, yrris ska tvättas lite till med den där saken, och Nikita likadant. Pi grisen är i allafall helt frisk :)

Idag ska jag bara rida lite lungt markarbete med pi, eftersom on gick rätt hrt i helgen, och imorgon ska jag hoppa för Lotta schultz, skulle ridit yrris, men pga av hans torra fläckar så blir det pisen istället :) Vi behöver träna lite om vi ska hoppa msv a i Mars :)

ryrh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0