Torsdags

Nu kommer jag lite efter här, hehe, men i vilket fall som helst så kommer Torsdagens träning här:

Pi: grisen fick börja med att skritta ut och klättra lite som uppvärmning, Pis kondis är inte på topp så hon blev ganska fort anfådd, därför red jag ner för backen ganska fort igen. Sedan skrittade och travade vi hem lite. Väl hemma fortsatte vi med lite dressyr, sidvärtes övningar och tempoväxlingar, sedan mycket galoppjobb. Pi har inte så stark galopp än, alltså att kunna jobba rätt i galoppen. Dessutom låser hon sig så fort man tar lite i henne. Så det är mycket galoppjobb för hennes och min del. Vi avslutade med att ta några skutt på ett kryss som var kanske 40 cm, på böjtspår.

Yrroll: Yrrisen fick skritta runt byn vi bor i det tog runt en halvtimme. Vi gjorde lite skänkelvikningar och fram/bak delsvändningar.


Kan någon förklara för mig varför dom här länkarna hamnar är under jämt, bliiir så less. går inte att få bort dom :P


span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0