Till salu

gehBruna läder chaps som aldrig blivit använda!! pga att jag inte köpt några passande ridskor till. Storlek xs och passar smala vader nypris ca 650 kr. Pris: 300 kr


v Brunt träns från jacsson. Inprincip aldrig använt eftersom att jag köpte svart sadel istället. Storlek ponny nypris ca 390 Pris: 200 kr




dwbrunt pullar från källquist. storlek ponny och full aldrig använda, prislappen är t.o.m kvar på full. nypris 85 kr st Pris: 50 kr st


qeb Brun brösta med grön/gula band. Mycket lite använd eftersom jag bytt till svarta saker! nypris ca 450 kr  Pris: 200 kr

g rnn Senskydd. Svarta. fram+bak. framskydden aldrig använda och bakskydden använda en gång då de ej passa någon av mina hästar (C-ponny+STORstorhäst). Passa kraftigare D-ponny eller storhäst. Pris 70 kr för båda

Eller köp chaps + träns + pullar + brösta för 600 kr. ist för 750. /alla i storlek ponny

Priserna går helt klart att förhandla. Sakerna säljes endast eftersom jag aldrig använder de. pga storlek eller färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0