Tävling i Avesta

Idag har jag vart iväg till Avesta och tävlat, precis som jag tidigare sa att jag skulle. Vi åkte hemifrån klockan 7 och var i Avesta ca kvart över 9. Jag fick inte speciellt mycket sömn inatt eftersom jag sov med min brorsson som är 3, man är ju livrädd att krossa ungen ni vet. I vilketfall som helst så har dagen varit underbar! förutom att jag mått riktigt dålig, mått illa och haft väldig huvudvärk. Men allt sådant släpper när man kommer inte på banan på världens bästa häst Pi!

Vi startade LA och msv b. Och i första klassen (LA) så var de en A:O(lärt dig vad de är nu ida?;)) jag ville inte rida så snävt eftersom det var ganska tungt underlag. så jag red rätt fort, men inga snäva svängar, då ja skulle ta det här som en "träningstävling" Har ju inte tävlat sedan Oktober 08. I vilketfall som helst nollade vi och det blev en 6:e placering! :)

I msvb var det så jävla maxat. jag började nästan gråta när jag gått banan. Så mamma skämdes lite över mig och påminde mig om att ja faktiskt hoppat några msv innan. Alltså skojar inte när ja säger att 6an och 7an var så jääääkla maxade, en oxer och en trippel. När vi  kom in på banan och fick startsignal så släppte allt som vanligt, och vi blev dubbelnolla! Hade globengehänget till näst sista ryttaren då Amanda Anger på sin jätte lilla c-ponny var grymma! Så dom peta ner mig till en andra placering, där vi även sluta! Så summerat blev de en 6e och andra placering idag :) Får inte glöma säga hur nervös ja var, jag skakade och mådde illa och allt var det var, hahha:P

Pi är världens bästa!!
sdbbd Gammal bild på mig och Pi:)
span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer
Postat av: I

Hah! sitter ända in i benmärgen nu;)

2009-02-24 @ 10:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0