seg dag

Idag är det verkligen en seg dag för mig, orkar absolut ingenting! Inte nog med att ja morgonfodrat, lunchat och tagit ut hästarna så ska ja hinna rida, och sköta stallet, plugga till 3 saker, (2prov och någon frågesak). Jag är verkligen helt slut idag, förstår inte varför :S.

Jag har den senaste timmen roat ig med att titta på filmer på Ulrika lingqvist asplund när hon tävlar msv:P höhö, mycket ståhej om tävlingen den 15Mars alltså, men är så otroligt nervös, och vill vara förberedd på alla sätt. Har någon tips på mental träning när man ska hoppa högt så är jag mycket itnresserad av att höra dem!:P haha. Jaja tillbaks till ullis, eftersom hon hoppar d-ponny blir hennes msvb msva för mig. Påtal om Ullis så rider hon verkligen så himla fint, hon är så mjuk i sina hjälper, synd bara att Nella river, för Ullrika är verkligen värd att rida de högsta klasserna, dessutom är tjejjen bara 14 år! och rider bättre än mig!:p haha

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0