Pidelie-pi

Idag har pi vart så jädra fin alltså! hon blir finare och finare i dressyren för varje dag typ. Älkar verkligen min lilla ponny! Som det verkar nu så kommer jag kunna tävla på Lördag! hoppas verkligen det! Ska hoppa La/msvb isf (1m/1.10m). Gud vad jag hoppas jag nollar i msv b, skulle betyda så mycket för mig alltså! :)

I vilken fall som helst så började jag med att rida dressyr. En massa cerpentiner, runt 10 varje gång, så ja skulle få henne smidig och igenom. Dessutom får hon jobba väldigt mycket med bakbenen i varje kurva nu när det är så hög snö! Perfa! Sedan avslutade jag med att hoppa några skutt på räcket hemma, det ligger bara på ca 80 cm! Imorgon kommer jag antingen rida dressyr eller träna kondition. sedan på Torsdag ska ja hoppa lite högre så jag har höjden i mig tills på Lördag.

Här får ni lite bilder från dagens träning. Kvaliteten är riktigt dålig, men de får ni ha överseende med ;)

ergrwhynqreqhryrh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0