mycket plugg! för mycket plugg!

Just nu sitter jag är och väntar på att Andreas ska komma. Har pluggat hela kvällen, men var ju tvungen att ta ett break för att gå tikl daotrn och se vad som händer i världen. :P Har inte blivit någon ridning idag då jag satt kvar i skolan och pluggade till kvart över tre fats jag slutade 11. Sedan fortsatte jag plugga näthandel när jag kom hem. Jag har en heeeel del att göra kan man säga. så min träning kommer garanterat bli lidande ett tag framöver. Men några goda nyheter är iaf att vi har en bil på G :)

Att göra
Näthandelprov
projekt  & företagande prov
matte prov
specialidrott uppsats
specialidrott power point redovisning
administrations prov
trafikkunskaps prov

Ja ni förstår vad jag menar med att ha mycket att göra va?


span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0