MVG

Idag åkte jag till skolan 3 timmar innan ja började och stanna 1½ timme efter jag slutat. BARA för att plugga! Ja  är ju så sjukt duktig!Första lektionen gjorde vi inget spec, lyssnade på allas hemsidor. Så fick ja veta att ja fick MVG på senaste provet, med fullpott, igen! ;) Efter den lektionen så hade jag prov. Gick riktigt bra tror jag. Bara min uträkning håller :D Sedan måste jag ju tillägga vart mina fina vänner höll hus idag? Cornelia, erica och Lizette?:P ALLA SKOLKA FRÅN PROVET!:P

Min bror och hans son kommer idag!! weeej! så ska städa mitt rum och bädda ren sängen så dom kan sova någonstans:P

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0