Msv a

Så, nu har jag anmält mig till Msva i heby. Om jag inte känner mig redo veckan innan så kommer jag bara att avanmäla mig. För det viktigaste av allt är att jag och Pi helt redo, så vi inte på något sätt ska försöra det vi har nu.  Jg funderar på att efteranmäla mig till bara msvb i heby den 7 Mars.  Så vi får känna oss på en tävling veckan innan. Isf hoppas ja kunna åka med ullis och Lillan, skönt att ha lillans stöd på tävlingar!:P Jag är redan nu nervös, skakig i hela kroppen och kallsvettas. haha.
Mitt mål med tävlingen är att komma runt banan utan att bli utesluten. Då den där höjden är riktigt hög, det är större tekniska svårigeter och dessutom debuterar vi!

önska oss lycka till!
ege


span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0