min älskling är sjuk :(

Just nu ligger jag här i soffan, hade tänkt vila innan ja red eftersom ja är helt slut. Jag morgonfodrade och tog ut hästarna imorse, så mockade jag innan ja gick in och åt frukost, så det är väl därför jag är helt slut nu.

Föresten så fick jag lov att avanmäla mig till Heby idag, Eftersom sista dagen för avanmälning är imorgon. Vi har fortfarande inte fått någon ny bil :/ Så nu blir ju mina kval och planering helt uppskjuten, eftersom jag missat 3 tävlingar :'(
Ärrr så himla less på det här vädret......

 nej jag ska nog vila nu innan jag dödar någon för jag är så sur!

Här får ni en bild på mig, för er som inte vet hur jag ser ut!:P

gg

Krya på dig Andreas Älskling Lundin
span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0