Jag är en Tiger

Nu har förkylningssjukan dragit över mig ännu en gång denna vinter. Men alla omkring än är ju sjuka så.

Höhö igår så hade jag och lillprissan Trafikkunskap. Och vi har lärt oss så att om man missar ett prov så får man göra det provet på en speciell omprovstid. Nästa tillfälle skulle vara i början på Mars. Men när jag och lizette kommer till Lektionen så får vi veta att vi ska göra provet. Jag som var sjuk veckan innan hade inte ens läst på till det där provet eftersom jag visste att ja skulle vara sjuk, dessutom var nästa omprovstillfälle inte fören i Mars. så hade vart heeel lugn. Bleeeeeev galen. Jag gissade mig igenom hela provet. Det var massor med svåra frågor som vad nån jäkla packning inte släppte ut, om det var koldioxis kväveoxid och massa. jaja som ni förstår är jag körd!. MVG i den kursen är ju som bortblåst skulle jag tro!. Förlåt att jag nu gör er besvikna mamma och pappa! Dom som var så stolta över alla mina MVGn jag samlar på mig på siståndet. Men jag ska plugga som en tiger igen! nästa vecka väntas projekt och företagande prov på Tordagen, inlämning av uppsats till specialidrotten, Matteprov på Fredagen och specialidrotts redovisning på Fredagen. blääää bilken vecka!!

Idag har jag tränat kondition på båda hästarna, galopp 2 min, skritt 2 min osv.

Imorgon väntas alla------hjärtans-------dag med älskling. blir först Borlänge där vi ska handla in lite saker, sedan middag på antagligen bygatan och sedan bowling :)

ERHER

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, kan inte du ge lite tips på bra träning på bana man kan göra? tex kondition osv.

2009-02-14 @ 11:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0