Fredags träning

Pi: Träningen bestod av mycket dressyrarbete, allt för att verkligen få igenom henne, allt jobb skedde endas i trav och vi red väldigt intensivt i ca 50 min.

Yrr: Han fick ta det rätt lungt , bara dressyr där jag vill ha honom igenom, för han är så stel nu igen :/, vi red på graman idag, Jag föredrar att rida helt utan hjälptyglar och starka bett. Men han är så stark ibland och min dressyrtränare Nan tycker jag ska rida med graman ca en gång i veckan.

gage Mina hästar ( okej pi ) var så duktiga iår. De här samlade vi ihop under hösten :) från 4 tävlingar tror ja :)

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0